obanku.pl
Warszawa
O banku  

PKO BP konta bankowe

PKO Bank Polski - Konto za Zero

  • 0 zł za prowadzenie konta bankowego
  • Debet na koncie do 1000 zł
  • 0 zł za wypłaty PLN BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce
  • 0 zł za wypłaty kartą z bankomatów za granicą1
  • 0 zł za obsługę karty debetowej – gdy zrobisz min. 5 transakcji bezgotówkowych2 kartą lub BLIKIEM w okresie rozliczeniowym karty; inaczej – 10 zł/mies

Zalety PKO Konta za Zero

  • Darmowe prowadzenie konta. Prowadzenie konta osobistego za 0 zł miesięcznie. Dodatkowo zyskujesz dostęp do serwisu iPKO i aplikacji IKO.
  • Debet na koncie. Otrzymujesz do 1 000 zł dodatkowej gotówki bez odsetek przez 30 dni. Płacisz 5 zł raz w miesiącu, w którym skorzystasz z limitu.
  • Darmowa obsługa karty debetowej przy aktywnym korzystaniu. Obsługa karty debetowej do konta za 0 zł/mies., gdy zrobisz 5 transakcji bezgotówkowych2 kartą lub BLIKIEM w okresie rozliczeniowym karty. 
  • Darmowe wypłaty BLIKIEM. Wypłacaj gotówkę BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce za 0 zł, a kartą ze wszystkich bankomatów PKO Banku Polskiego za 0 zł.

Co otrzymujesz bezpłatnie:

  • Prowadzenie rachunku za 0 zł
  • Wypłaty i wpłaty w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego za 0 zł
  • Wypłaty kartą z bankomatów za granicą1 za 0 zł
  • Wypłaty BLIKIEM we wszystkich bankomatach w Polsce za 0 zł
  • Przelewy standardowe w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO autoryzowane kodem SMS lub aplikacją mobilną za 0 zł3
  • Przelewy natychmiastowe BLIK na numer telefonu za 0 zł

Za co pobieramy opłaty - sprawdź, jak ich uniknąć:

  • 10 zł/mies. za obsługę karty debetowej - żeby uniknąć opłaty, wystarczy w okresie rozliczeniowym karty zrobić 5 transakcji bezgotówkowych2 kartą lub BLIKIEM
  • 10 zł za wypłatę kartą z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego oraz za wpłaty i wypłaty w placówce banku – dlatego polecamy wypłaty w bankomatach naszego banku
  • 10 zł za przelewy standardowe w oddziale lub przez infolinię3 (autoryzowane kodem SMS lub w aplikacji IKO) – dlatego polecamy przelewy w serwisie iPKO lub aplikacji IKO
  • 4,99 zł za przelewy natychmiastowe w serwisie iPKO i aplikacji IKO lub 11,99 zł za przelewy natychmiastowe w oddziale lub na infolinii3 (autoryzowane kodem SMS lub w aplikacji IKO), dlatego polecamy przelewy BLIKIEM na numer telefonu
0 zł za prowadzenie konta i debet do 1000 zł
oprocentowanie

PKO Bank Polski - Konto bez Granic

Konto ze stałą miesięczną opłatą 17,90 zł, za którą zyskujesz komfort:

  • Darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą
  • Kartę wielowalutową do płatności zagranicznych i internetowych bez przewalutowania1 i bez opłaty za obsługę
  • Darmowe wpłaty i wypłaty w placówkach banku
  • Aplikację mobilną IKO, z którą załatwisz zarówno sprawy bankowe, jak i codzienne w swoim telefonie
  • Otwórz konto terazOtwórz konto na selfie
  • Konto bez Granic - darmowe bankomaty w Polsce i za granicą

Zalety PKO Konta bez Granic:

  • Korzystasz, jak chcesz. Oprócz zarządzania kontem online, możesz wpłacać, wypłacać i zlecać przelewy standardowe w naszych placówkach - bez opłat.
  • Wypłacasz, gdziekolwiek jesteś. Wypłacisz gotówkę bez opłat ze wszystkich bankomatów w Polsce i zagranicą.1
  • Korzystasz z drugą osobą. Nie musicie być ze sobą spokrewnieni, żeby mieć 2 karty i wspólnie korzystać z konta.
  • Masz wygodną kartę bez przewalutowania. Korzystaj z bankomatów i płać bez przewalutowania1 w Polsce i za granicą, także przez internet.

Korzystaj z komfortu ze stałą opłatą:

  • 17,90 zł Miesięczna opłata za prowadzenie konta
  • 0 zł za wszystkie standardowe przelewy2 krajowe, zlecenia stałe i polecenia zapłaty
  • 0 zł za przelewy natychmiastowe BLIK na numer telefonu
  • 4,99 zł za przelewy natychmiastowe w serwisie iPKO i aplikacji IKO lub 11,99 zł za przelewy natychmiastowe w oddziale lub na infolinii (autoryzowane kodem SMS lub w aplikacji IKO)2
  • 0 zł za obsługę karty debetowej
  • 0 zł za wpłaty i wypłaty w placówkach banku
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i zagranicą1

 

Stałą miesięczną opłatą 17,90 zł
oprocentowanie

PKO Bank Polski - Konto dla Młodych

  • 0 zł za prowadzenie konta
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów w Polsce i za granicą1
  • Płatności zbliżeniowe i przelewy natychmiastowe na numer telefonu BLIK
  • Aplikacja mobilna IKO do codziennych płatności i innych wygodnych usług 
  • Konto idealne dla osób w wieku 18-26 lat – również dla studenta

Z PKO Kontem dla Młodych tylko zyskujesz:

  • Masz bank w telefonie. Nasza aplikacja IKO to więcej niż bank – możesz np. płacić za komunikację miejską i parkingi oraz doładowywać konto na Google Play, Netflix i Allegro.
  • Płacisz na całym świecie. Jeśli planujesz nie planować, skorzystaj od razu z konta walutowego i karty wielowalutowej. I nie martw się o przewalutowanie3 za granicą.
  • Nie odkładasz swoich planów. Możesz dostać do 500 zł debetu na koncie i zapłacisz tylko, gdy z niego skorzystasz2.
  • Wszystkie bankomaty są Twoje. Wypłacasz gotówkę bez opłat z bankomatów w Polsce i za granicą1.

Korzystaj z PKO Konta dla Młodych bez opłat:

  • 0 zł Miesięczna opłata za konto
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów w Polsce i za granicą1
  • 0 zł za obsługę karty debetowej jeśli wykonasz min. 4 transakcje kartą lub BLIKIEM w okresie rozliczeniowym karty za który jest pobierana miesięczna opłata, inaczej 5 zł/mies.
  • 0 zł za wpłaty i wypłaty w placówkach
  • 0 zł za przelewy natychmiastowe na numer telefonu BLIK
  • 0 zł za standardowe przelewy krajowe wykonane serwisie iPKO oraz aplikacji IKO4
0 zł prowadzenie konta i wypłaty z bankomatów
oprocentowanie

Konta bankowe w Polsce

VeloBank - Elastyczne Konto Oszczędnościowe

Stopa oprocentowania

7% w skali roku

Kwota kredytu

do 200 000 zł

Wiek

od 18 lat

Opinie

Pragnę wyrazić uznanie i podziękowanie za profesjonalną obsługę , jakiej doświadczyłam ze strony doradcy bankowego Pani Beaty Choroszy Pani Beata wykazała się wyjątkowym zaangażowaniem , kompetencją oraz wysoką kulturą osobistą. W sposób przejrzysty i cierpliwy przedstawiła mi dostępne rozwiązania, pomagając wybrać te najlepiej odpowiadające moim potrzebom. Dzięki jej wsparciu wszystkie formalności zostały załatwione sprawnie i bezproblemowo. Doceniam również życzliwe podejście oraz gotowość do udzielania pomocy w każdej kwestii. Zadowolona klientka Zdzisława Sójka

Zdzisława Sójka (Polska)
02.09.2025
Оcena: 3

Chciał bym przesłać wyrazy wdzięczności Pani Ewie Grycan z 1 oddziału pko bp w Bydgoszczy za pełen profesjonalizm, miłą i pomocną obsługę, kompetencje. Mogę na Nią zawsze liczyć. Telefon wykonany - spotkanie umówione. Więcej Takich pracowników jak Pani Ewa. Serdecznie Panią pozdrawiam, stały klient Wojciech

Wojciech (Polska)
28.05.2025
Оcena: 5

Pani Marzena Schulz jest moim opiekunem od kilkunastu już lat nie powierzyłabym swoich finansów nikomu innemu. Zawsze profesjonalnie doradzi/odradzi wytłumaczy z cierpliwością godną podziwu. Usługa na najwyższym poziomie i tylko Pani Marzena jest powodem dla którego dopóki pracuje w PKO BP dopóty i ja będę ich klientem.

Monika (Poznań) (Polska)
25.11.2024
Оcena: 5

Bardzo polecam oddział PKO w Kole , jest bardzo miła obsługa a w szczególności podziękowania dla Pani Julity która z empatią i zaangażowaniem podchodzi do rozwiązania każdego problemu klienta .Miło wracać tam :)

Monika (Polska)
20.11.2024
Оcena: 5

Składam podziękowanie pani Urszuli Pileckiej (PKO BP w Pruszczu Gdańskim) za fachową pomoc przy zamknięciu limitu hipotecznego. Sprawa była skomplikowana, bo PKO przejął to po Nordea Bank. Dziękuję za sprawną, rzetelną i miłą obsługę. Pozdrawiam, Aleksandra (Trąbki Wielkie)

Aleksandra (Polska)
26.09.2024
Оcena: 3

Chciałam przesłać wyrazy wdzięczności pani Patrycji Zaluskiej z oddzialu 5 PKO BP w Olsztynie za wyjątkowo miłą i pomocną obsługę. Pani Patrycja byla niezwykle uprzejma i fachowa. Bylismy niezwykle zaskoczeni jej fachowoscia i uprzejmoscia. Więcej takich pracowników i punktow obslugi klieta. Brawo PKO BP. Pozdrawiam serdecznie.

Arnold Güttler (Polska)
02.08.2024
Оcena: 5

Profesjonalne podejście do klienta ,Pani Aleksandra jest profesjonalną , kompetentna osoba , uśmiechnięta aż miło , wychodzę zawsze zadowolona z obsługi .Dziękuję

Krysia (Polska)
12.06.2024
Оcena: 3

Pani Aleksandra bardzo kompetentna osoba widać że lubi robić to co robi ,,, Uśmiechnięta i potrafi doradzić .Jeszcze więcej takich osób

Daniel (Polska)
12.06.2024
Оcena: 5

Obsługa banku jak najbardziej profesjonalna, ze zrozumieniem podchodząca do klienta. Kultura osobista pracowników na wysokim poziomie. Pracownicy Banku Pekao BP rzetelnie wykonują swoje obowiązki i dbają o swoich klientów. Serdecznie polecam korzystanie z tego banku.Kiedy mam tam iść to aż sie chce dziewczyny uśmiechnięte ,i chetne do kazdej pomocy. Zalety Nigdy się na nim nie zawiodłam.

Ewa (Polska)
15.04.2024
Оcena: 3

Od 4 lat jestem klientką II Oddziału PKOBP w Koszalinie. Wszelkie sprawy są załatwiane bardzo sprawnie a także profesjonalnie. Moja pani doradca indywidualna jest bardzo pomocna w podejmowaniu decyzji.Ocena pod każdym względem dla wszystkich pracowników 5.00/5

Jolanta (Polska)
10.04.2024
Оcena: 3

Dzisiaj załatwiałyśmy formalności w Banku PKO SA II Oddział w Koszalinie. Obsługiwała nas Pani Agnieszka Giec, która w bardzo profesjonalny i miły sposób wyjaśniała wszystkie nasze wątpliwości, służyła radą i pomocą. Bardzo dziękujemy Pani Agnieszce i polecamy usługi tej placówki innym klientom, bo takie kontakty w instytucji, to wielka przyjemność.

Zofia i Grażyna (Polska)
22.03.2024
Оcena: 3

Jestem mile zaskoczony obsluga banku. W szczególności Pani Karoliny S. Dobre podejscie do klijenta, mily usmiech i profesjonalne zalatwienie spraw. Jestem super zadowolony.

Dariusz (Polska)
21.03.2024
Оcena: 4

Super obsługa, Pani Wioletta z oddziału w Wieluniu uśmiechnięta, kompetentna, zawsze pomocna.

Michał Łuczak (Bełchatów)
27.02.2024
Оcena: 5

Ponownie jestem miło zaskoczony

Michał Łuczak (Bełchatów)
27.02.2024
Оcena: 5

Jestem klientem tej Placówki chyba od ponad 30 tu lat - od czasów, kiedy Jej lokalizacja była jeszcze na Karolinie. Potem przeniesiono Ją na Osiedle Leśne koło 16 tki a obecnie jest na Leśnym 6E. Tak więc moje doświadczenie jako klienta jest bogate. Co mogę zatem powiedzieć o poziomie świadczonych usług? Z mojej perspektywy wygląda to dobrze - tak było i tak jest obecnie, przez te 30 lat stykałem się zawsze z rzetelną i życzliwą obsługą. Personel się zmieniał (wiadomo, czas nie czeka na nikogo - jak kiedyś śpiewali The Rolling Stones - i kiedyś osiąga się wiek emerytalny) ale w sposób płynny nowe pracownice wchodziły w dobrą obsługę zainteresowanych. Niedawno nastąpiły kolejne zmiany w obsadzie i obecne Panie tak jak Ich Poprzedniczki dobrze wywiązują się obslugując mnie w czasie moich comiesięcznych wizyt. Na pochwałę zasługuje także postawa Pana Dyrektora i Pani Justyny, którzy w profesjonalny sposób potrafią udzielić fachowych porad bankowych.

Krzysztof1956 (Koziegłowy)
26.01.2024
Оcena: 3

Jestem wieloletnim klientem tego banku prowadzę firmę 30 lat spore obroty i nie spełniam warunków nawet na debet na koncie jestem na etapie szukania nowego banku tolerujocego ryczałtowców szkoda gadać

romuald poznań (Polska)
10.01.2024
Оcena: 1

Chciałam przesłać wyrazy wdzięczności pani Jadwidze Gamza za wyjątkowo miłą i pomocną obsługę w I Oddziale PKO w Pułtusku. Więcej takich pracowników. Pozdrawiam ciepło!

Alina Świderska (Polska)
07.11.2023
Оcena: 5

Witam.. Chciałem ostrzec osoby korzystające zbankomati-wplatomatu jak lubisz Toto Lotek to szybciej wygrasz milion niż wpłacisz pieniądze. Pojechałem wpłacić pieniądze 21 lutego wpłacam - odpowiedź odmowna wplatomat nie przyjmuje wpłat. Pytam się pracownicy uzyskuję odpowiedź... UWAGA Była sobota i niedziela ludzie wlacali pieniądze kasetka zablokowana. Pytanko.. Od kiedy działa ta placówka i czy cięszko powiadomić o odbiorze pieniędzy. Poszedłem na drugi dzień wplatomat nie czynny i tutaj okazała pracownica swój "geniusz" Inteligencji i na moje pytanie dlaczego nadal jest nie czynny wplatomat!! UWAGA!!! Otrzymałem potwierdzenie z bankomamatu z IDELNĄ MYŚLĄ TWURCZĄ pracownicy jest tam telefon i zadzwoń Pan o mechaników nie jest to NASZYM OBOWIĄZKI ich wzywać.?!?!. Co na to Dyrekcją PKO BP.

Andrzej Stępień (Łódź)
23.02.2023
Оcena: 1

Bank Pekao BP Gdynia, ul 10 lutego, jest mi tak strasznie przykro i jednocześnie jestem mega oburzona, jak można w Banku, który obraca tak obraca mojej mamy pieniędzmi!!!namówić starszą panią tuż przed jej 90 na kartę kredytową!!!!!Zaufała panu Menagerowi, nie wstyd naciągac staruszkę na kartę kredytową !!!Pan Menager powiedział że jest dorosła i wiedziała co podpisuje!!! Jak panu nie wstyd!!! Mama przeżyła wojnę była w obozie a Pan menager mówi że jest dorosła!!!Sama nie poprosiłaby o kartę kredytową tylko Pan ją namówił,bo jej taka karta do niczego nie jest potrebna, bo jak pan widzial oszczędności posiada, jak Panu nie wstyd!!!chęć parę złoty zysku ponad zwykłą przyzwoitość wygrało????Panie Menager KARMA wraca

wkurzona córka (Gdynia)
09.02.2023
Оcena: 3

Dzień Dobry, Jestem klientką od 1997 r. Bywało różnie, ale 3 lata temu tak żle zostałam obsłużona , że miałam poszukać innego banku i gdyby nie Pani Małgorzata Bogusz przekazywałabym złe opinie o Waszym banku i zrezygnowała z usług. Pani Małgosia jest osobą profesjonalną, kompetentną, zawsze gotową do udzielenia porad bankowych i nad wyraz uprzejmą. To dzięki niej dalej jestem klientką i rozsiewam dobre opinie, a teraz piszę na forum i do Dyrekcji. Takiego pracownika należy SZANOWAĆ i DOCENIAĆ .!!

Liliana (Warszawa)
26.11.2022
Оcena: 3

Chciałbym wyrazić swoje podziękowanie za profesjonalne przedstawienie możliwości ugody z Bankiem PKO BP w sprawie mojego kredytu mieszkaniowego we frankach szwajcarskich ( umowa kredytowa z 2005 roku ) . Otrzymałem od P. Anny Greli pełną informację i moja sprawa zakończyła się ugodą z Bankiem . Chciałbym zawsze być tak obsługiwany . Z poważaniem Piotr Rosa

Piotr Rosa (Kraków)
21.11.2022
Оcena: 3

Po zalogowaniu do banku nie otrzymałam sms kodu 22.09.2022r. godz. 1730

Danuta (Poznań)
22.09.2022
Оcena: 3

Dodaj opinię o PKO BP

    wróć na górę