Chciałam przesłać wyrazy wdzięczności pani Patrycji Zaluskiej z oddzialu 5 PKO BP w Olsztynie za wyjątkowo miłą i pomocną obsługę. Pani Patrycja byla niezwykle uprzejma i fachowa. Bylismy niezwykle zaskoczeni jej fachowoscia i uprzejmoscia. Więcej takich pracowników i punktow obslugi klieta. Brawo PKO BP. Pozdrawiam serdecznie.
Profesjonalne podejście do klienta ,Pani Aleksandra jest profesjonalną , kompetentna osoba , uśmiechnięta aż miło , wychodzę zawsze zadowolona z obsługi .Dziękuję
Pani Aleksandra bardzo kompetentna osoba widać że lubi robić to co robi ,,, Uśmiechnięta i potrafi doradzić .Jeszcze więcej takich osób
Obsługa banku jak najbardziej profesjonalna, ze zrozumieniem podchodząca do klienta. Kultura osobista pracowników na wysokim poziomie. Pracownicy Banku Pekao BP rzetelnie wykonują swoje obowiązki i dbają o swoich klientów. Serdecznie polecam korzystanie z tego banku.Kiedy mam tam iść to aż sie chce dziewczyny uśmiechnięte ,i chetne do kazdej pomocy. Zalety Nigdy się na nim nie zawiodłam.
Od 4 lat jestem klientką II Oddziału PKOBP w Koszalinie. Wszelkie sprawy są załatwiane bardzo sprawnie a także profesjonalnie. Moja pani doradca indywidualna jest bardzo pomocna w podejmowaniu decyzji.Ocena pod każdym względem dla wszystkich pracowników 5.00/5
Dzisiaj załatwiałyśmy formalności w Banku PKO SA II Oddział w Koszalinie. Obsługiwała nas Pani Agnieszka Giec, która w bardzo profesjonalny i miły sposób wyjaśniała wszystkie nasze wątpliwości, służyła radą i pomocą. Bardzo dziękujemy Pani Agnieszce i polecamy usługi tej placówki innym klientom, bo takie kontakty w instytucji, to wielka przyjemność.
Jestem mile zaskoczony obsluga banku. W szczególności Pani Karoliny S. Dobre podejscie do klijenta, mily usmiech i profesjonalne zalatwienie spraw. Jestem super zadowolony.
Super obsługa, Pani Wioletta z oddziału w Wieluniu uśmiechnięta, kompetentna, zawsze pomocna.
Ponownie jestem miło zaskoczony
Jestem klientem tej Placówki chyba od ponad 30 tu lat - od czasów, kiedy Jej lokalizacja była jeszcze na Karolinie. Potem przeniesiono Ją na Osiedle Leśne koło 16 tki a obecnie jest na Leśnym 6E. Tak więc moje doświadczenie jako klienta jest bogate. Co mogę zatem powiedzieć o poziomie świadczonych usług? Z mojej perspektywy wygląda to dobrze - tak było i tak jest obecnie, przez te 30 lat stykałem się zawsze z rzetelną i życzliwą obsługą. Personel się zmieniał (wiadomo, czas nie czeka na nikogo - jak kiedyś śpiewali The Rolling Stones - i kiedyś osiąga się wiek emerytalny) ale w sposób płynny nowe pracownice wchodziły w dobrą obsługę zainteresowanych. Niedawno nastąpiły kolejne zmiany w obsadzie i obecne Panie tak jak Ich Poprzedniczki dobrze wywiązują się obslugując mnie w czasie moich comiesięcznych wizyt. Na pochwałę zasługuje także postawa Pana Dyrektora i Pani Justyny, którzy w profesjonalny sposób potrafią udzielić fachowych porad bankowych.
Jestem wieloletnim klientem tego banku prowadzę firmę 30 lat spore obroty i nie spełniam warunków nawet na debet na koncie jestem na etapie szukania nowego banku tolerujocego ryczałtowców szkoda gadać
Chciałam przesłać wyrazy wdzięczności pani Jadwidze Gamza za wyjątkowo miłą i pomocną obsługę w I Oddziale PKO w Pułtusku. Więcej takich pracowników. Pozdrawiam ciepło!
Witam.. Chciałem ostrzec osoby korzystające zbankomati-wplatomatu jak lubisz Toto Lotek to szybciej wygrasz milion niż wpłacisz pieniądze. Pojechałem wpłacić pieniądze 21 lutego wpłacam - odpowiedź odmowna wplatomat nie przyjmuje wpłat. Pytam się pracownicy uzyskuję odpowiedź... UWAGA Była sobota i niedziela ludzie wlacali pieniądze kasetka zablokowana. Pytanko.. Od kiedy działa ta placówka i czy cięszko powiadomić o odbiorze pieniędzy. Poszedłem na drugi dzień wplatomat nie czynny i tutaj okazała pracownica swój "geniusz" Inteligencji i na moje pytanie dlaczego nadal jest nie czynny wplatomat!! UWAGA!!! Otrzymałem potwierdzenie z bankomamatu z IDELNĄ MYŚLĄ TWURCZĄ pracownicy jest tam telefon i zadzwoń Pan o mechaników nie jest to NASZYM OBOWIĄZKI ich wzywać.?!?!. Co na to Dyrekcją PKO BP.
Bank Pekao BP Gdynia, ul 10 lutego, jest mi tak strasznie przykro i jednocześnie jestem mega oburzona, jak można w Banku, który obraca tak obraca mojej mamy pieniędzmi!!!namówić starszą panią tuż przed jej 90 na kartę kredytową!!!!!Zaufała panu Menagerowi, nie wstyd naciągac staruszkę na kartę kredytową !!!Pan Menager powiedział że jest dorosła i wiedziała co podpisuje!!! Jak panu nie wstyd!!! Mama przeżyła wojnę była w obozie a Pan menager mówi że jest dorosła!!!Sama nie poprosiłaby o kartę kredytową tylko Pan ją namówił,bo jej taka karta do niczego nie jest potrebna, bo jak pan widzial oszczędności posiada, jak Panu nie wstyd!!!chęć parę złoty zysku ponad zwykłą przyzwoitość wygrało????Panie Menager KARMA wraca
Dzień Dobry, Jestem klientką od 1997 r. Bywało różnie, ale 3 lata temu tak żle zostałam obsłużona , że miałam poszukać innego banku i gdyby nie Pani Małgorzata Bogusz przekazywałabym złe opinie o Waszym banku i zrezygnowała z usług. Pani Małgosia jest osobą profesjonalną, kompetentną, zawsze gotową do udzielenia porad bankowych i nad wyraz uprzejmą. To dzięki niej dalej jestem klientką i rozsiewam dobre opinie, a teraz piszę na forum i do Dyrekcji. Takiego pracownika należy SZANOWAĆ i DOCENIAĆ .!!
Chciałbym wyrazić swoje podziękowanie za profesjonalne przedstawienie możliwości ugody z Bankiem PKO BP w sprawie mojego kredytu mieszkaniowego we frankach szwajcarskich ( umowa kredytowa z 2005 roku ) . Otrzymałem od P. Anny Greli pełną informację i moja sprawa zakończyła się ugodą z Bankiem . Chciałbym zawsze być tak obsługiwany . Z poważaniem Piotr Rosa
Po zalogowaniu do banku nie otrzymałam sms kodu 22.09.2022r. godz. 1730