Niedawno byłam z moim Tatą, który ma 89 lat, w Banku Pekao oddział Stalowa Wola ul. Wolności załatwić kilka spraw dla mojego Taty. Obsługiwał nas Pan Marek. Pan poświęcił nam czas i uwagę, udzielił odpowiedzi na wszystkie nasze pytania i dzięki temu załatwiliśmy wszystkie sprawy. Dziękujemy bardzo.
Karta do rachunku przyszła z dużym opóźnieniem -przeszło miesiąc po założeniu konta. Dobrze by wam zrobiła w umowie z pocztą jakaś kara umowna, bo wasi klienci zostają bez ulubionej formy płatności. zamiast tego - po 15 dniach złożyłem w tej sprawie reklamację i tylko dowiedziałem się, że rozpatrzona zostanie bodajże na początku lutego (czyli przeszło miesiąc oczekiwania na reakcję. Inna pisemna forma kontaktu pozostała bez reakcji ze strony banku. Przeszedłem z mbanku do was, bo myślałem że oni są kiepscy, ale przynajmniej natychmiast reagowali na to co klient robi.
Sprawna i fachowa obsługa
Kompetencja i uprzejmość
Fachowa obsługa,