Chciałabym wyrazić bardzo pozytywną opinię o pracy Pana Bartłomieja Samodulskiego, pracownika Oddziału Banku Millennium w Plazie w Toruniu. Jest kompetentny i jednocześnie uśmiechnięty i miły. Zaproponował mi co nieco z oferty banku. M.in. lokatę strukturyzowaną. Przedstawił jej plusy i minusy, bez nacisku, jeśli lokata okaże się nieopłacalna to trudno, mam świadomość. Oprocentowanie lokat generalnie nie jest wysokie, więc ryzykuje się niewielką kwotę tak naprawdę, bo nie ma ryzyka utraty wniesionych przez siebie pieniędzy. Zobaczymy, może nasza współpraca rozszerzy się i na inne propozycje banku.
Dzisiaj na moje konto wpłynęło 20 zł 37 gr, tyle wyniósł zysk na 3 letniej lokacie strukturyzowanej od 20 000 zł. Poczułam się oszukana jak jak w " metodzie na wnuczka". Brawo Dział Inwestycji w Milenium.
Obsługa w banku Millennium Luboń ul. Żabikowska TRAGICZNA pani przy pierwszej wizycie krzyczała do mnie na środku holu banku - brak jakiejkolwiek kultury... wprowadziła mnie w błąd... kolejna wizyta to już jakiś koszmar - nie do końca wiem czy pani zza biurka tym razem !!! nie wie w jakim banku pracuje? Nie miła, arogancka, nie dająca wyjaśnić problemu z mojej strony... czułam się jak nie potrzebny mebel, który przeszkadza. Moja noga w tym banku czyli MILLENNIUM więcej nie postanie, chociaż bym miała iść do Centrum Praw Konsumenta i tak następnym razem zrobię... SZKODA CZASU NA BRAK KULTURY ze strony pani za "lady" bankowej... Nie jesteśmy dla was tylko wy jesteście dla Nas... kompetencje zerowe AROGANCJA 100% Tak jak przyszłam z problemem tak z nim wyszłam
Chciałabym podziękować Pani Sylwii Karasińskiej za profesjonalna obsługę, wnikliwość i cierpliwość. Pani Sylwia to wspaniały Pracownik, który w wykonywane zajęcia wkłada serce.
Bardzo dziękuję Pani Sylwii Karasińskiej za fachową obsługę i życzliwość. To osoba niezwykle miła, uczynna, cierpliwa wobec klienta. Słowa uznania za zaangażowanie w pracę.
Procedury banku utrudniaja zalatwienie sprawy. Podany numer do placowki to numer infolinii. Infolinia nie moze skontaktowac klienta z doradca w inny sposob jak wyslanie do niego symulacji kredytu. Nie mozna tez sprawdzić czy taki doradca jest w danej placowce dostepny.
Chciała bym bardzo podziękować Pani Ani za przemiłą obsługę i cierpliwość wszystko kąkretnie wyjaśniła kobieta z sercem na dłoni