Dzisiaj na moje konto wpłynęło 20 zł 37 gr, tyle wyniósł zysk na 3 letniej lokacie strukturyzowanej od 20 000 zł. Poczułam się oszukana jak jak w " metodzie na wnuczka". Brawo Dział Inwestycji w Milenium.
Obsługa w banku Millennium Luboń ul. Żabikowska TRAGICZNA pani przy pierwszej wizycie krzyczała do mnie na środku holu banku - brak jakiejkolwiek kultury... wprowadziła mnie w błąd... kolejna wizyta to już jakiś koszmar - nie do końca wiem czy pani zza biurka tym razem !!! nie wie w jakim banku pracuje? Nie miła, arogancka, nie dająca wyjaśnić problemu z mojej strony... czułam się jak nie potrzebny mebel, który przeszkadza. Moja noga w tym banku czyli MILLENNIUM więcej nie postanie, chociaż bym miała iść do Centrum Praw Konsumenta i tak następnym razem zrobię... SZKODA CZASU NA BRAK KULTURY ze strony pani za "lady" bankowej... Nie jesteśmy dla was tylko wy jesteście dla Nas... kompetencje zerowe AROGANCJA 100% Tak jak przyszłam z problemem tak z nim wyszłam
Chciałabym podziękować Pani Sylwii Karasińskiej za profesjonalna obsługę, wnikliwość i cierpliwość. Pani Sylwia to wspaniały Pracownik, który w wykonywane zajęcia wkłada serce.
Bardzo dziękuję Pani Sylwii Karasińskiej za fachową obsługę i życzliwość. To osoba niezwykle miła, uczynna, cierpliwa wobec klienta. Słowa uznania za zaangażowanie w pracę.
Procedury banku utrudniaja zalatwienie sprawy. Podany numer do placowki to numer infolinii. Infolinia nie moze skontaktowac klienta z doradca w inny sposob jak wyslanie do niego symulacji kredytu. Nie mozna tez sprawdzić czy taki doradca jest w danej placowce dostepny.
Chciała bym bardzo podziękować Pani Ani za przemiłą obsługę i cierpliwość wszystko kąkretnie wyjaśniła kobieta z sercem na dłoni