Bank Millennium SA – bank komercyjny z siedzibą w Warszawie. W 2018 r. był 7. bankiem w Polsce pod względem wartości aktywów.
Bank Millennium SA został założony w 1989 roku pod nazwą Bank Inicjatyw Gospodarczych BIG SA. W 1992 roku stał się pierwszym bankiem w Polsce, którego akcje zaczęły być notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W 1997 roku bank połączył się z Bankiem Gdańskim SA, a w 1998 roku uruchomił sieć detaliczną pod marką Millennium. Od 2003 roku bank działa pod obecną nazwą. Głównym akcjonariuszem jest portugalski bank Millennium BCP, który posiada 50,1 proc. akcji. W 2019 roku Bank Millennium przejął Euro Bank SA, poszerzając bazę swoich klientów
W 2024 roku Bank Millennium kontynuował realizację Strategii 2028 - Value & Growth, która koncentruje się na rozwoju bankowości korporacyjnej i detalicznej. Bank planuje podwojenie portfela kredytów korporacyjnych do 25 mld zł i zwiększenie liczby aktywnych klientów detalicznych do 3,7 mln. Prognozuje się stabilny wzrost PKB Polski do 3,7% w 2025 r., co powinno wspierać rozwój sektora bankowego. Bank Millennium oczekuje poprawy sytuacji makroekonomicznej, w tym niższych stóp procentowych i rosnących dochodów gospodarstw domowych
Numer na infolinię
(+48) 22 598 40 40 godziny pracy: Infolinia czynna 24/7
Pandemia koronawirusa na szczęście ustała, a infolinia Millennium Banku w dalszym ciągu świadczy swoje usługi. Nic dziwnego – zdarzają się stresujące sytuacje, w których potrzebujemy doraźnej pomocy, a placówki stacjonarne są zamknięte. Aby zapobiec ewentualnym komplikacjom, warto skorzystać z wsparcia konsultantów i zadzwonić na infolinię Millennium. Podejrzewamy, że niewiele osób ma zapisanych telefon do banku, dlatego kontakt z infolinią uzyskacie pod poniżej podanym numerem.
Bank Millennium SA był już chwalony przez klientów w 2025 roku za jakość obsługi w swoich oddziałach.
Pełna nazwa: Bank Millennium SA
Siedziba: Warszawa, ul.Stanisława Żaryna 2A
SWIFT: BIGBPLPWXXX
Strona: www.bankmillennium.pl
Infolinia: 801 331 331, +48 22 598 41 14
X.com: x.com
![]() Video |
Millennium bank. Hubert Urbanski
Chciałabym wyrazić bardzo pozytywną opinię o pracy Pana Bartłomieja Samodulskiego, pracownika Oddziału Banku Millennium w Plazie w Toruniu. Jest kompetentny i jednocześnie uśmiechnięty i miły. Zaproponował mi co nieco z oferty banku. M.in. lokatę strukturyzowaną. Przedstawił jej plusy i minusy, bez nacisku, jeśli lokata okaże się nieopłacalna to trudno, mam świadomość. Oprocentowanie lokat generalnie nie jest wysokie, więc ryzykuje się niewielką kwotę tak naprawdę, bo nie ma ryzyka utraty wniesionych przez siebie pieniędzy. Zobaczymy, może nasza współpraca rozszerzy się i na inne propozycje banku.
Dzisiaj na moje konto wpłynęło 20 zł 37 gr, tyle wyniósł zysk na 3 letniej lokacie strukturyzowanej od 20 000 zł. Poczułam się oszukana jak jak w " metodzie na wnuczka". Brawo Dział Inwestycji w Milenium.
Obsługa w banku Millennium Luboń ul. Żabikowska TRAGICZNA pani przy pierwszej wizycie krzyczała do mnie na środku holu banku - brak jakiejkolwiek kultury... wprowadziła mnie w błąd... kolejna wizyta to już jakiś koszmar - nie do końca wiem czy pani zza biurka tym razem !!! nie wie w jakim banku pracuje? Nie miła, arogancka, nie dająca wyjaśnić problemu z mojej strony... czułam się jak nie potrzebny mebel, który przeszkadza. Moja noga w tym banku czyli MILLENNIUM więcej nie postanie, chociaż bym miała iść do Centrum Praw Konsumenta i tak następnym razem zrobię... SZKODA CZASU NA BRAK KULTURY ze strony pani za "lady" bankowej... Nie jesteśmy dla was tylko wy jesteście dla Nas... kompetencje zerowe AROGANCJA 100% Tak jak przyszłam z problemem tak z nim wyszłam