obanku.pl
Warszawa
O banku  

ING Bank Śląski konta bankowe

Więcej dla Twojej firmy w ING

  • Wypełniasz wniosek przez Internet
  • Podpisujesz dokumenty dostarczone przez kuriera
  • Aktywujesz bankowość internetową i kartę do konta

0 zł:

  • za prowadzenie konta dla aktywnych
  • za przelewy dla aktywnych
  • za wpłaty i wypłaty gotówki
  • za kartę do konta

Dlaczego konto dla firmy w ING?

  • Finanse firmy zdalnie
  • Konto firmowe i osobiste w jednej aplikacji
  • Fakturowanie zawsze za 0 zł
  • Płatności telefonem

Konta bankowe w Polsce

VeloBank - Elastyczne Konto Oszczędnościowe

Stopa oprocentowania

7% w skali roku

Kwota kredytu

do 200 000 zł

Wiek

od 18 lat

Opinie

mimo barku zgody na marketing: handlują danymi - odkąd miałam u nich konto non stop po 6,7 x dziennie telefony od pseudo oszustów i jakieś maile od firm typu "koksztys" czy coś takiego - wyłudzające pieniądze za fikcyjne zobowiązania. Mimo braku zgody na listy w formie papierowej, w skrzynce listy od nich z info że 5 zł, 9 zł na minusie... nie szkoda im papieru ? To po co pytają się o zgody jak handlują danymi i mają to w d...e. Na infolinii ich pracownik udaje, że "naprawdę? no dziwne...". Za taki mobbing i zgrywanie głupa zamknęłam konto i nigdy więcej niczego od nich !

cash (Polska)
04.07.2025
Оcena: 1

Przestrzegam klientów wyjeżdżających poza UE. ING zablokował mi kartę w Afryce i żeby ją odblokować muszę zadzwonić do biura obsługi w Polsce w celu weryfikacji. Weryfikacja nie trwa 2 minut, bo może się okazać, że trzeba czekać kilkanaście na połączenie co przy kosztach rozmów jest absurdalne. Mogę stąd podpisać dokument profilem zaufanym, ale nie mogę zostać zweryfikowany, by odblokować moją kartę. Chcę przestrzec, bo taki numer może komuś popsuć wakacje, albo wyjazd służbowy i do rodziny tak jak mi psuje.

Andrzej (Polska)
06.02.2024
Оcena: 3

Na rozpatrzenie zgłoszenia o połknięciu pieniędzy przez bankomat czeka się do 2 tygodni!!! To jest jakaś kpina. Wpłaciłem pieniądze w bankomacie ponieważ w oddziale już tego robić nie można, bankomat połyka pieniądze, a pani z obsługi nic nie może zrobić i mam dzwonić na infolinię. Od czego one tam są? Tylko od podpisywania kolejnych kredytów? Na infolinii dowiaduję się że czas na rozpatrzenie reklamacji to 2 tygodnie!!! Moje rachunki nie poczekają dwóch tygodni aż łaskawy bank zwróci mi moje pieniądze. Bezprawnie i za darmo przetrzymują moje pieniądze, ale jak by to miało miejsce w drugą stronę to każdy kto spóźnił się z ratą kredytu wie jakie są tego koszty. W jakim czasie my żyjemy? W takim że mając swoją gotówkę na opłaty stoisz przed bankomatem i się zastanawiasz czy będziesz w stanie dzisiaj zapłacić swoje zobowiązania czy może dopiero za dwa tygodnie. Wniosek nasuwa się prosty. Szanujmy i chrońmy za wszelką cenę gotówkę i w ograniczony sposób ufajmy instytucjom takim jak banki.

Michael (Polska)
13.10.2023
Оcena: 1

W dniu 20.06.2023 byłam klientką Banku ING BANK ŚLĄSKI O/ Sosnowiec przy ul. Henryka Sienkiewicza 3 . Gorąco polecam Bank ING , profesjonalna obsługa od samego wejścia przesympatyczna Pani przywitała mnie pytając w czym może mi pomóc. Następnie skierowała mnie do specjalisty i trafiłam do Pani Beaty Sz. Pani przemiła, kompetentna, wszystko szczegółowo wyjaśniała , informowała kolejno o tym co robi w kwestii rozwiązania problemu oraz zablokowanej karty. Obsługa i udzielona mi pomoc przez Panią Beatę była rzeczowa, profesjonalna, ale także miła, z dużą wyrozumiałością do drugiego człowieka. Serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Pani Beato.

AGNIESZKA WÓJCIK (Sosnowiec)
23.06.2023
Оcena: 5

Od tygodnia nieczynny bankomat ul.Grochowska 69 Poznań. Nie ma kto go naprawić ! Kpina z klientów!!!!!!!

Alina (Polska)
22.06.2023
Оcena: 3

NIECZYNNY w budynku Starostwa =kpina z klientow

Henryka (Cieszyn)
26.09.2022
Оcena: 3

Dodaj opinię o ING Bank Śląski

    wróć na górę