Uwaga! Otrzymane obliczenia na stronie obnku.pl służą wyłącznie celom informacyjnym. Używamy formuł obliczeniowych, które są używane przez większość banków, ale każdy bank może mieć swoje własne osobliwości obliczeń.
Przestrzegam klientów wyjeżdżających poza UE. ING zablokował mi kartę w Afryce i żeby ją odblokować muszę zadzwonić do biura obsługi w Polsce w celu weryfikacji. Weryfikacja nie trwa 2 minut, bo może się okazać, że trzeba czekać kilkanaście na połączenie co przy kosztach rozmów jest absurdalne. Mogę stąd podpisać dokument profilem zaufanym, ale nie mogę zostać zweryfikowany, by odblokować moją kartę. Chcę przestrzec, bo taki numer może komuś popsuć wakacje, albo wyjazd służbowy i do rodziny tak jak mi psuje.
Na rozpatrzenie zgłoszenia o połknięciu pieniędzy przez bankomat czeka się do 2 tygodni!!! To jest jakaś kpina. Wpłaciłem pieniądze w bankomacie ponieważ w oddziale już tego robić nie można, bankomat połyka pieniądze, a pani z obsługi nic nie może zrobić i mam dzwonić na infolinię. Od czego one tam są? Tylko od podpisywania kolejnych kredytów? Na infolinii dowiaduję się że czas na rozpatrzenie reklamacji to 2 tygodnie!!! Moje rachunki nie poczekają dwóch tygodni aż łaskawy bank zwróci mi moje pieniądze. Bezprawnie i za darmo przetrzymują moje pieniądze, ale jak by to miało miejsce w drugą stronę to każdy kto spóźnił się z ratą kredytu wie jakie są tego koszty. W jakim czasie my żyjemy? W takim że mając swoją gotówkę na opłaty stoisz przed bankomatem i się zastanawiasz czy będziesz w stanie dzisiaj zapłacić swoje zobowiązania czy może dopiero za dwa tygodnie. Wniosek nasuwa się prosty. Szanujmy i chrońmy za wszelką cenę gotówkę i w ograniczony sposób ufajmy instytucjom takim jak banki.
W dniu 20.06.2023 byłam klientką Banku ING BANK ŚLĄSKI O/ Sosnowiec przy ul. Henryka Sienkiewicza 3 . Gorąco polecam Bank ING , profesjonalna obsługa od samego wejścia przesympatyczna Pani przywitała mnie pytając w czym może mi pomóc. Następnie skierowała mnie do specjalisty i trafiłam do Pani Beaty Sz. Pani przemiła, kompetentna, wszystko szczegółowo wyjaśniała , informowała kolejno o tym co robi w kwestii rozwiązania problemu oraz zablokowanej karty. Obsługa i udzielona mi pomoc przez Panią Beatę była rzeczowa, profesjonalna, ale także miła, z dużą wyrozumiałością do drugiego człowieka. Serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Pani Beato.