Santander Consumer Bank S.A. jest częścią globalnej Grupy Santander, jednego z największych konglomeratów bankowych na świecie o ponad 160-letniej historii. W Polsce bank specjalizuje się w kredytach konsumenckich, kartach kredytowych, depozytach i innych usługach bankowości detalicznej. W ostatnich latach bank aktywnie rozwija kanały cyfrowe i poszerza bazę klientów, oferując wygodne produkty finansowe dla klientów indywidualnych. Santander Consumer Bank stał się jednym z liderów rynku kredytów konsumenckich w Polsce.
W 2024 r. Santander Consumer Bank odnotował stabilny wzrost, oferując korzystne depozyty z oprocentowaniem do 5% i rozwijając produkty kredytowe dla klientów. Grupa Santander jako całość osiągnęła rekordowe zyski w wysokości 12 574 mln euro, zwiększając bazę klientów do 173 mln, co odzwierciedla udaną strategię wzrostu i transformacji cyfrowej. W 2025 r. bank będzie nadal koncentrował się na poprawie efektywności, redukcji kosztów i poszerzaniu oferty produktowej, utrzymując wiodącą pozycję w Polsce i Europie.
Numer na infolinię w Santander Consumer Bank
Całodobowa infolinia Santander Consumer Bank dostępna jest zarówno dla obecnych klientów banku, jak i osób zainteresowanych ofertą. Należy jednak podkreślić wyraźnie, że nie jest to infolinia Santander Bank Polska. Choć oba banki mają w swoim szyldzie nazwę Santander, to Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska są dwoma oddzielnymi podmiotami. Klient SBP nie rozwiąże swojego problemu na infolinii SCB i vice versa, dlatego należy zwrócić uwagę, który bank jest tym właściwym do kontaktu.
z Polski: 195 00, dla osób dzwoniących spoza Polski: +48 713 589 909, godziny pracy: 24/7
Pełna nazwa: Santander Consumer Bank SA
Siedziba: Wrocław, ul.Strzegomska 42c
Strona: www.santanderconsumer.pl
Infolinia: 71 358 22 20, 195 00
Kod pocztowy: 54-202
Facebook: facebook.com/santanderconsumerbanksa
![]() Video |
Santander Bank Polska
Jestem od lat klientką Santander Consumer Bank odział Skarżysko -Kamienna ul. Sokola. Pracują tam kompetentni kulturalni i przyjaźni ludzie. Zawsze udzielają szczegółowych informacji o produkcie. Najczęściej mam kontakt z panią Joanną Ciok która chyba pracuje tam najdłużej. Życzyłabym sobie takiej obsługi w innych bankach.
Jestem klientem Oddziału Banku od kilku lat. Niezmiennie jestem pełen uznania dla wysokiej kultury obsługi, wysokiej znajomości produktów banku i umiejętności doradzenia klientowi.
Bardzo kompetentna obsluga, sluzy pomocą oraz udziela wszelkich informacji na temat produktow rozniez informuje o nowościach.